Згідно з результатами експертизи, відключення ССО ОМІ було короткочасним: аварійні автономні джерела (дизель-генератори) спрацювали вчасно, електропостачання ССО ОМІ було відновлено через п'ять секунд після його відключення. Відключення енергопостачання аеропорту стало наслідком падіння літака.
За даними комітету, диспетчерський локатор, далека і близька приводні радіостанції були справні і працювали у штатному режимі.
«На відстані 425 метрів від місця першого торкання літака верхівки дерев літак перетнув ЛЕП, що веде на ближній привід, і зруйнував її. При цьому сталося коротке замикання, і автоматична підстанція ПС-21 виконала аварійне штатне відключення всієї траси живлення аеропорту», - відзначає МАК.
Нагадаємо, що Ту-134 розбився у ніч на вівторок під Петрозаводськом при заходженні на посадку. Жертвам катастрофи стали 45 осіб, сім потерпілих перебувають у лікарнях.