Управління справами президента Росії Дмитра Медведєва має намір замовити кілька досліджень про вплив політичних новин на аудиторію засобів масової інформації і потреби користувачів соціальних мереж Facebook і Twitter в політичній інформації.
На ці цілі планується виділити понад 5 млн руб, що випливає з графіка розміщення замовлень на 2012 рік, опублікованого на сайті управління.
Російська влада має намір вивчити зарубіжний досвід організації аналітичної роботи в галузі ЗМІ.
Планується, що замовлення на три науково-дослідні роботи буде розміщено в березні, а результати досліджень будуть представлені в апараті уряду вже до жовтня цього року.
Facebook і Twitter активно використовувалися учасниками масових акцій протесту проти фальсифікацій на парламентських виборах у грудні минулого року.
На нову акцію в Росії 4 лютого в Facebook записалося більше 20 тис. людей.