UA / RU
Підтримати ZN.ua

Іран вже не визнає українських медиків: низький рівень кваліфікації

Через вкрай низький рівень кваліфікації лікарів, яких готують в українських вишах, включаючи найпрестижніший Національний медичний університет імені Богомольця, та високий рівень корупції, Іран більше не визнає дипломи медичних вищих навчальних закладів України і не надає права лікарської практики нашим громадянам.

Про це заявив журналістам у Львові голова партії «Громадянська позиція», голова парламентського комітету з питань національної безпеки та оборони Анатолій Гриценко, повідомляє його прес-служба.

Народний депутат повідомив, що дізнався про це під час міжнародної конференції в Тегерані 26 червня. За його словами, дійсно, в Україні сьогодні замість здобуття дипломів шляхом навчання їх банально купують.

«Міністру Табачнику достатньо поговорити зі студентами університетів, щоб пересвідчитись, що залік коштує від 300 до 500 доларів, іспит – 1-1,5 тисячі доларів тощо. Тобто корупція пронизала навчання у ВНЗ повністю», - зазначив голова «Громадянської позиції».

На його переконання, таке рішення Ірану – це дуже тривожний сигнал. «Ми знаємо, що країни Європи, США і Канада такого висновку дійшли набагато раніше. Українські лікарі, які хочуть отримати роботи в цих країнах, змушені проходити через принизливі процедури переатестації, додаткового навчання. Лише одиниці з них одразу отримують право на лікарську практику, решта - починають з роботи медсестрами чи у лабораторіях і тільки згодом можуть розраховувати на право лікувати людей», - розповів народний депутат.

На думку А.Гриценка, наслідком корупції в університетах і зниження рівня підготовки студентів є втрата іміджу України, а також витіснення нашої держави з міжнародного ринку надання освітніх послуг.

«В тому ж Ірані поки що визнаються дипломи технічних університетів України. Однак, якщо не буде внесено кардинальних змін в систему підготовки і очищення вишів від корупції, то технічні університети спіткає така ж сама доля», - вважає народний депутат.

Голова «Громадянської позиції» підкреслив, що можливості України навчати студентів іноземних держав все більше обмежуються окремими країнами Азії й Африки. Тому пріоритетними напрямами роботи Міністерства освіти і науки, на його думку, мають стати: кардинальне підвищення рівня освіти, впровадження новітніх методик навчання, державна підтримка наукових шкіл у вишах і рішуча боротьба з корупцією в університетському середовищі.

«Саме це має складати основу діяльності Дмитра Табачника та його міністерства», - підкреслив А.Гриценко.