UA / RU
Підтримати ZN.ua

Goggle назвав найпопулярніші категорії реклами Google AdWords у рунеті

Найпопулярнішим оголошенням контекстної реклами в російськомовному сегменті послуги Google AdWords у 2010 році стала категорія «Авто». Найбільшим попитом користувалася інформація про продаж автомобілів, варіанти страхування машин й умови кредитування. Про це йдеться в офіційному прес-релізі компанії Google.

Друге місце рейтингу посіла категорія «Шопінг», а почесне третє отримала категорія «Місцеві оголошення». Остання категорія містить такі ресурси як дошки оголошень, пошук роботи й прогнози погоди.

«Комп'ютери й електроніка» були «вибиті» з трійки лідерів й опустилися на четверту сходинку рейтингу. Останньою в десятці найпопулярніших оголошень контекстної реклами розташована реклама промислових товарів.

Сервіс контекстної пошукової реклами Google AdWords було запущено восени 2000 року. Його особливістю є своєрідна можливість самообслуговування, коли рекламодавець має змогу самостійно створювати оголошення й обирати ті запити, за якими він хотів би «впадати в очі» клієнтові. У панелі управління рекламодавець може отримати детальну статистику переходів на його сайт, що сприяє грамотній маркетинговій оцінці рекламної кампанії.

За матеріалами прес-служби Google