За допомогою нових технологій 3D, що останнім часом набули надзвичайної популярності серед глядачів у всьому світі, а також у кінематографічному просторі, Київ дасть поштовх до втілення в життя нових технологій при проведенні УЄФА Євро-2012.
Концепція ролика у форматі 3D буде побудована на наданих маркетингових дослідженнях, проведених Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), яке є однією з найбільш авторитетних установ у сфері консультацій і розвитку європейських стандартів у країнах Центрально-Східної Європи.
У промо-діяльності Київ повинен зосередити увагу на своїй унікальності: зокрема, як місто з дуже багатою історією, культурою, архітектурою, духовністю, гостинністю. У майбутньому відеоролику також буде присутнє яскраве спортивне життя столиці України.