ДАІ почали використовувати новий радарний комплекс «Арена», на якому висвічується номер автомобіля, час руху, швидкість і все це передається на монітор. Але тепер прилад фіксує порушення не на самому посту ДАІ, а за кілька кілометрів до нього, таким чином, після отримання інформації на екран, тут вже тільки штрафують. Відеокамери радара «Арена» стріляють лазером у спину порушника-автомобіля. Фотофіксація спрацьовує автоматично при перевищенні швидкості. Інформація про порушника передається по радіоканалу на контрольно-пропускний пункт. Потрапивши в об'єктив реєстратора, система розпізнає номерний знак і через мить знаходить кримінальну біографію авто та водія: викрадення, позбавлення прав, адміністративний арешт. У міліцейських базах даних порушника знаходять за кілька секунд. Вночі прилад діє за допомогою інфрачервоного випромінювання. Одночасно може фіксувати порушення на трьох смугах. Водії ж у свою чергу користуються радарами-детекторами. Прилад попереджає водія - його автомобіль обстрілюють міліцейські радари. У такому випадку можна встигнути скинути швидкість і уникнути штрафу. Окрім «Арени» ДАІ також використовують послідовник «Візир» - замість радіолокаційного методу вимірюють швидкість лазером. Тому він у стані вихоплювати будь-яку машину із щільного автомобільного потоку. Таких фіксаторів швидкості в Україні 26 і до кінця року з'явиться ще сотня. На озброєнні у інспекторів ДАІ ще й нові алкотестери. Прилади на місці визначають рівень алкоголю і роздруковують результати. Нагадаємо, 23 грудня Конституційний суд України (КСУ) заборонив інспекторам Державтоінспекції (ДАІ) штрафувати порушників Правил дорожнього руху (ПДР) за перевищення швидкості без складання протоколу про адміністративні правопорушення і на підставі даних автоматичної фіксації швидкості транспортного засобу.
За матеріалами ТСН