Зокрема, відповідаючи на питання про доцільність відновлення внутрішньореспубліканських пасажирських авіаперевезень, В.Мельник зазначив, що поки в цьому немає необхідності у зв'язку з їхньою збитковістю і високою конкуренцією з боку автомобільного та залізничного транспорту.
Урядовець нагадав, що раніше внутрішні рейси виконувалися, однак вони не були затребуваними: бувало, що на борту літака знаходилися тільки 2-3 пасажири. "Думаєте, ми багато сьогодні за 45 євро наберемо пасажирів у рейс?" - поставив він резонне питання.
Разом з тим представник Мінтрансу повідомив, що розглядає можливість впровадження системи низькобюджетних (low-сost) авіаперевезень, оскільки така система застосовується в багатьох країнах світу у роботі великих авіаперевізників.
"Використання нашими перевізником (авіакомпанією "Белавиа", - ред.) даної системи або кількох її позицій - таке питання має місце бути, над цим ми поміркуємо, - сказав В.Мельник. - Цілком можна розглядати тему міксту, тут можуть бути запропоновані пасажирам дуже цікаві варіанти".
У той же час приходу авіакомпаній low-cost на білоруський ринок не планується. "Ви бачите, як сьогодні "сипляться" компанії low-cost", - зазначив В.Мельник.
Нагадаємо, що раніше залізниця Білорусі тимчасово призупинила попередній продаж залізничних квитків на потяги до України.