Авіакомпанії "АероСвіт" і МАУ відмовилися переходити в цьому році в новий міжнародний термінал D. Як зазначив генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Антон Волов, перевізники будуть продовжувати роботу в терміналах B і F.
Нагадаємо, "АероСвіт" забезпечує 37% загального пасажиропотоку аеропорту та виконує рейси з терміналу B. На авіакомпанію МАУ, яка базується в терміналі F, припадає 25% пасажиропотоку. Планується, що після переведення всіх охочих в новий термінал, термінали F і В будуть забезпечувати по 38% загального трафіку "Борисполя", термінал D - 24%, пише "Коммерсантъ-Украина".
У терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення. У ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси. "Базові перевізники першими отримали запрошення на переведення рейсів, оскільки забезпечують аеропорту основний пасажиропотік. Однак авіакомпанії працюють в основному з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал тільки після його доопрацювання", - пояснив Волов.
"В даний час в аеропорту Бориспіль тільки в терміналі В можливо забезпечити під" одним дахом "стикування наших внутрішніх і міжнародних авіарейсів. Цим і визначений наш вибір терміналу базування", - повідомив помічник генерального директора АероСвіту зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций.
Прес-секретар МАУ Євгенія Сацька повідомила, що сторони вели тривалі переговори: "Ми вирішили залишитися в старому терміналі. Нинішні проблеми терміналу D були закладені ще на етапі проектування, і буде потрібен час і фінанси, щоб їх усунути. В аеропорту це розуміють. Іноземні авіакомпанії не пов'язані внутрішніми рейсами, а тому їм простіше перейти в новий термінал".
За її словами, термінал D занадто віддалений від інших терміналів та інфраструктурних об'єктів, а його перони недостатньо великі для одночасної стоянки великої кількості літаків, що експлуатуються базовими перевізниками.
Як кажуть в авіакомпаніях, нинішня система роботи терміналів незручна для пасажирів. Внутрішні рейси у Борисполі приймає тільки термінал B. Зараз транзитний пасажир змушений забирати свій багаж після прильоту в Київ і самостійно переїжджати з ним в термінал F або D (якщо міжнародний рейс не в терміналі B). Це займає досить багато часу, а у випадку з терміналом D (який досить далеко розташований від терміналу B і F) збільшує час стикування майже вдвічі, пояснюють перевізники.
Нагадаємо, найбільший в Україні міжнародний термінал почали будувати восени 2008 року. У проект загальною площею 107 тис. кв. м і пропускною спроможністю в 15 млн. пасажирів на рік інвестували 4,8 млрд грн позикових коштів. !zn
Читайте також:
Із «Борисполя» евакуювали 5 тис. пасажирів через повідомлення про мінування
У «Борисполі» затримуються 17 рейсів. Деякі скасовано
У «Борисполі» відкрився найбільший в Україні термінал
«Бориспіль» може відмовитися від обслуговування рейсів авіакомпаній-боржників