UA / RU
Підтримати ZN.ua

Закон про впровадження порівняльної реклами набув чинності

Відповідний законопроект президент підписав у понеділок.

У середу, 11 грудня, набув чинності закон "Про внесення змін у деякі законодавчі акти України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама", повідомляє "Голос України".

Законопроект №0953 підписав президент України Володимир Зеленський у понеділок.

Відповідно до закону, порівняльна реклама - реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.

Наголошується, що порівняльна реклама не має дискредитувати якість подібних товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торговельних марок, комерційних найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.

Законом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу та визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність з вимогами ЄС.

Читайте також: За 100 днів роботи Ради найбільше законопроектів зареєстрував позафракційний депутат — КВУ

Раніше повідомлялося, що Верховна Рада прийняла у другому читанні законопроект, який дозволяє використовувати в Україні порівняльну рекламу. Даний документ повинен привести у відповідність законодавство у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу.