UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Україні не можуть модернізувати КПП на кордоні з ЄС через низку проблем – Гройсман

Прем'єр зазначив, що кошти на добудову пропускних пунктів є, але заважає багато юридичних проблем.

В Україні, незважаючи на наявність коштів, поки що не можуть модернізувати шість контрольно-пропускних пунктів (КПП) на кордоні з Євросоюзом через низку проблем, заявив прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час години запитань до уряду.

Так, депутат від фракції "Народний фронт" Михайло Хміль звернувся до прем'єра з проханням взяти під свій контроль виконання угод співфінансування для модернізації КПП на кордоні з ЄС та інших проектів.

"Раніше був підписаний договір між урядом України і Польщі про надання кредиту пов'язаної допомоги. Зараз закінчується термін укладення прямих контрактів між польськими компаніями та українськими установами, а саме: "Укравтодором", Державною фіскальною та прикордонною службами на виконання робіт", - сказав Хміль, передає "Українська правда".

За його словами, жодна з установ не вклалася в терміни підписання угод і контракт на межі зриву. Гройсман відповів, що прикордонна інфраструктура потребує інвестицій.

"Можу вам сказати, що сьогодні кошти на добудову шести пропускних пунктів, які знаходяться у різній ступені готовності, є. Але у нас є дуже багато юридичних проблем, які ми не можемо подолати, оскільки є задавлені історією проблеми. І ми не можемо поки використовувати ресурси, чекаємо і шукаємо рішення", - пояснив прем'єр.

Він також повідомив про те, що Державна фіскальна служба і "Укравтодор" вже підписали відповідні контракти й пообіцяв проконтролювати, щоб прикордонна служба зробила те ж саме.

У лютому Євросоюз офіційно повідомив про те, що припиняє фінансування проектів з розвитку КПП на західному кордоні України.

Проект з модернізації шести українських КПП був заснований у 2014 році. Він був спрямований на сприяння інтеграції української економіки з країнами своїх сусідів з ЄС шляхом побудови або модернізації контрольних пунктів на кордонах з Польщею, Угорщиною, Словаччиною та Румунією. До кінця минулого року жоден з проектів контрольно-пропускних пунктів не був завершений, незважаючи на фінансування в розмірі близько 30 млн євро.