Уряд підтримав ініціативу Міністерства соціальної політики щодо запровадження електронних трудових книжок, тепер за відповідний законопроєкт мають проголосувати народні депутати. Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook міністерка соціальної політики Юлія Соколовська.
Вона пояснила, що, зокрема, працівники не повинні будуть збирати довідки для підтвердження свого трудового стажу у випадку втрати книжки, а пенсії та соцвиплати поступово стануть призначатися автоматично без "зайвої бюрократії".
"Це дозволить кожному у кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати витяг у електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися загубити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати – це буде легко та без клопоту збирання підтверджувальних документів – всі дані вже знатиме Пенсійний фонд", - зазначила Соколовська.
Міністерка також каже, що заборони на ведення паперової трудової книжки не буде.
Раніше міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет заявив про те, що в Україні збираються скасувати обов'язковість ведення трудових книжок і технічно запустити цю ініціативу до кінця року. Електронний документ із інформацією про стаж можна буде отримати в Інтернеті і його можна буде надати роботодавцю, якщо той захоче перевірити стаж здобувача.
Він зазначив, що держава має електронні дані про трудовий стаж після 2000 року, але якщо у людини є стаж до 2000 року, їй потрібно залишити свою трудову книжку.