UA / RU
Підтримати ZN.ua

У своїй передвиборчій кампанії Порошенко доводитиме виборцям свою незамінність та винятковість - ЗМІ

Нинішня кампанія Порошенка орієнтована на проукраїнського і патріотично налаштованого виборця.

Виборчий штаб діючого президента Петра Порошенка розпочав свою роботу ще з середини серпня, коли було визначено його керівників та основних ідеологів. Вже 23 серпня Президент почав виступати з передвиборчими меседжами, зокрема вибачився за нешвидке закінчення війни в Донбасі. Як пише "Українська правда", текст стратегії кандидата в президенти Петра Порошенка ретельно приховують від конкурентів, однак деякі складові уже просочились на зовні. При цьому, за словами джерел, основний склад команди Порошенка незмінний - перший заступник голови АП Віталій Ковальчук, народний депутат з фракції БПП Сергій Березенко, міністр інформаційної політики Юрій Стець, а також депутат Ігор Гринів. Іноді на засідання запрошують прес-секретаря президента Святослава Цеголка, спічрайтера Олега Медведєва та керівника департаменту інформаційної політики АП Володимира Горковенка.

Головне завдання Порошенка як кандидата в президенти – довести виборцям його незамінність та винятковість у порівнянні з іншими кандидатами. Серед запропонованих меседжів - "Порошенко – єдиний воєначальник, який відродив українську армію і який може протистояти агресору" та "Порошенко єдиний дипломат, який зміг об'єднати Захід проти Путіна".

Однак перш за все Порошенку, який очолює антирейтинг довіри, потрібно повернути довіру виборців. Можливо саме тому нинішня кампанія Порошенка орієнтована на проукраїнського і патріотично налаштованого виборця, на що вказують основні її компоненти - українська мова, помісна церква та шлях до НАТО й ЄС. Таким чином Порошенко робить ставку на західні, північні та центральні регіони України.

Самому Порошенку для повернення симпатій рекомендують частіше зустрічатися з виборцями під будь-яким приводом та пояснювати, чому не вдалося виконати всі свої обіцянки. Також більше і докладніше розповідати про свої успіхи. А ще президенту рекомендували дистанціюватись від будь-яких економічних питань, щоб його не звинувачували у малих зарплатах, низьких пенсіях та високих цінах.

Оточення президента вірить, що він потрапляє у другий тур. При чому у другий тур з Юлією Тимошенко. Саме тому президентська команда зосередить увагу на проросійськісті Тимошенко, нагадуватиме про газові угоди з Путіним та добрі відносини з Віктором Медведчуком. При цьому в штабі остерігаються посилення позицій Анатолі Гриценка, якому симпатизують більше українців, аніж Порошенку.

Зазначимо, що вибори президента мають відбутись в останню неділю березня наступного року, тобто 31 березня 2019. Таким чином офіційна передвиборча кампанія стартує за 90 днів до виборів, тобто 31 грудня 2018. Сама дата виборів має бути офіційно підтверджена не пізніше, аніж за 110 днів до виборів, тобто не пізніше 20 грудня 2018 року.