У політичної партії "Слуга народу" фіксується падіння рейтингу, яке не є критичним. Особливої різниці між 45%, 43% або 42% немає, сказав директор Соціологічної групи "Рейтинг" Олексій Антипович в інтерв'ю "РБК-Україна".
"Крім того, вони фактично не починали кампанію. Від "Слуги народу" я не бачив телевізійної реклами, а саме телеролики найбільше впливають на виборця. Вони включаться ще у кампанію, і відеозвернення з боку новообраного президента із закликом проголосувати за "Слугу народу" буде мати певний вплив", - додав також Антипович.
Соціолог зазначив, що зараз "включилися в роботу" інші політичні сили - "Опозиційний облок", "Опозиційна платформа – За життя", "Голос" тощо. За його словами, вони в першу чергу відбирають голоси у "Слуги народу". Можна говорити про об'єктивне падіння рейтингу, не пов'язане з розчаруванням у "Слузі народу".
"На місцях ми маємо мажоритарну складову. Кожен мажоритарник, крім того, що веде боротьбу за своє крісло, тягне відповідну партію, від якої він йде. Тягне вгору або вниз", - підкреслив Антипович.
Нагадаємо, 21 травня президент Володимир Зеленський підписав указ про дострокове припинення повноважень Верховної Ради і призначення позачергових парламентських виборів на 21 липня. 24 травня в Україні стартувала передвиборча кампанія до Верховної Ради. Висування депутатів партіями закінчилося 10 червня, а подача документів для реєстрації - 20 червня.
Більше про те, хто представлятиме політичні партії на позачергових парламентських виборах читайте в матеріалі DT.UA "Вибори в Раду: хто увійшов в списки партій".