UA / RU
Підтримати ZN.ua

Три телеканали найбільше транслюють політичну рекламу — "Чесно"

Від початку передвиборчої кампанії кількість політичної реклами збільшилася.

За два місяці передвиборчої кампанії найбільше політичної реклами транслювали телеканали "1+1", "ICTV" та "СТБ", повідомив громадський рух "Чесно". Для дослідження громадський рух обрав п'ять найрейтинговіших телеканалів, а саме "1+1", ICTV, "СТБ", "Інтер" та ТРК "Україна". При цьому у порівнянні з початком кампанії зараз кількість політичної реклами збільшилася у чотири рази.

"Як і в 2018 році, найбільше політичної реклами було на "1+1" – 2700 показів роликів. Сукупна вартість такого обсягу реклами мала б скласти більш, ніж 61 мільйон. Понад 2 тисячі показів політичної реклами було також на каналах ICTV та "СТБ", - йдеться у дослідженні руху.

Зазначено, що на телеканалі "Україна" під час передвиборчої кампанії виходило 1694 агітаційних роликів.

"Під час передвиборчої кампанії, що стартувала 31 грудня 2018 року, роликів кандидатів в ефірах стало ще більше. Якщо в грудні один телеканал транслював у середньому 12 роликів політичної реклами на добу, а в січні – 14, то вже в лютому ця цифра збільшилась у 4 рази – за день в ефірі виходять у середньому 60 рекламних роликів кандидатів", - додали в "Чесно".

Як повідомлялося, кандидат у президенти Юлія Тимошенко є лідером за вартістю своєї телереклами, на яку вона витратила 78,9 млн гривень переважно через покази у прайм-таймі. Тим часом найбільше показів на телебаченні було у іншого кандидата – Юрія Бойка – 2695 разів.