UA / RU
Підтримати ZN.ua

Реформа річкових перевезень дасть як мінімум 20 млрд грн в бюджет – Владислав Криклій

Річкові перевезення – найдешевший і найбільш екологічний спосіб доставки вантажів. В Україні зношеність основних фондів внутрішніх водних шляхів – понад 75 %. Судноплавні шлюзи Дніпровського каскаду - в критичному технічному стані. А потенціал річкових перевезень використовується не більше ніж на третину. Повідомляє Ліга Бізнес.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій наголосив, що в минулому році обсяг річкових перевезень склав близько 11,79 млн т, в той час як об'єм потенційної вантажної бази становить близько 60 млн т з ростом до 80 млн т до 2030 року.

За його словами, якщо депутати приймуть законопроєкт 1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт" у цілому, річка може стати рушієм розвитку української економіки (очікувана частка внеску до ВВП 0,1 %). Це буде вигідно і для держави, і для бізнесу – зазначає Криклій. При переорієнтації всього додаткового обсягу вантажу на ВВТ економічний ефект для України становитиме + 19,17 млрд грн., а для бізнесу + 16,816 млрд грн.

Що ж дозволить прийняття цього закону?