UA / RU
Підтримати ZN.ua

Посольство України в Польщі надіслало ноту через пошкодження залізничних вагонів із ріпаком

Посол України закликав покарати винних у псуванні майна.

Посольство України в Польщі надіслало офіційну ноту до польських органів влади через пошкоджені вантажні залізничні вагони та зіпсований український ріпак, який невідомі розсипали на залізничній станції у Дорогуську, заявив посол України у Польщі Василь Зварич.

За словами посла, Україна вимагає знайти і притягнути винних до відповідальності, а також не допустити подібних інцидентів у майбутньому.

«Безкарність є неприйнятною. Злочинці, які зневажають і нищать чуже майно, повинні постати перед законом. Правова держава, якою є Польща, повинна діяти в таких випадках рішуче і безкомпромісно», - наголосив Зварич.

Сьогодні  міністр інфраструктури Олександр Кубраков повідомив, що вранці 23 лютого невідомі відкрили українські зерновози на залізничній станції «Дорогуськ» у Польщі, через що на землю висипався український ріпак везли транзитом до Гамбурга в Німеччині.

Читайте також: Розблокування кордону сьогодні не вирішить наших проблем завтра. Чого нас вчать польські фермери

Нагадаємо, 11 лютого польські фермери на пункті пропуску "Яготин-Дорогуськ" висипали зерно з вантажівок, які прямувала з України. У Центрі протидії дезінформації при РНБО встановили, що організатором цієї провокації є Рафал Маклер – один із натхненників протестів, власник логістичної компанії та лідер люблінського осередку маргінальної партії "Конфедерація". Ця політсила виступає за вихід Польщі з ЄС, критикує розміщення військ НАТО в країні та агітує за покращення стосунків з РФ. 

Однак уже 20 лютого польські протестувальники висипали кукурудзу із вантажного вагону потяга на станції Медика, який прямував транзитом через Польщіу до Німеччини. 

У четвер прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск заявив, що кордон між країнами розблокують для гуманітарних та військових вантажів, а пункти пропуску на кордоні України та визначені ділянки автомобільних та залізничних доріг додадуть до переліку об'єктів критичної інфраструктури, що означатиме інший тип організаційного режиму на дорогах і коліях.