Президент Петро Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони "Про заходи щодо захисту національних інтересів України галузі авіації". Відповідний указ опублікований на сайті глави держави.
"Ввести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 липня 2015 року "Про заходи щодо захисту національних інтересів України у галузі авіації", - йдеться в повідомленні.
Контроль за виконанням рішення Порошенко поклав на секретаря РНБО Олександра турчинова.
Цей указ набирає чинності з дня його опублікування.
Згідно з відповідним рішенням РНБО, Кабінет міністрів України повинен невідкладно затвердити план заходів з підготовки до запровадження спільного авіаційного простору України з Європейським Союзом та його державами-членами, передбачивши, зокрема, заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства ЄС в цій сфері.
Крім того, протягом місяця необхідно опрацювати питання щодо реорганізації Державної авіаційної служби України, оптимізації державного регулювання використання повітряного простору України, збільшення кількості інспекторів з авіаційного нагляду; вжити заходів до прискорення підготовки і внесення до Верховної Ради законопроекту про створення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту.
У двомісячний термін пропонується затвердити плани заходів з розвитку цивільної авіації в Україні до 2020 року, створити на базі державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" міжнародний вузловий аеропорт.
Сьогодні, 4 вересня, Кабмін звільнив Дениса Антонюка з посади голови Державіаслужби. Новий глава відомства буде вибиратися на відкритому конкурсі.
Цивільна авіація - одна із стратегічно важливих галузей економіки, пише в статті для DT.UA Євген Уфманов. Як мінімум у більшості країн світу. Це, на жаль, важко сказати про Україну, де пасажиропотік почав різко знижуватися ще наприкінці радянського періоду. Пік падіння настав у кінці 90-х.
Монополізація ринків більшості послуг в українських аеропортах, в першу чергу в "Борисполі", теж нікуди не поділася.
Детальніше про стан цієї галузі читайте в статті Галузь авіаперевезень: старі кадри - старі проблеми Євгенія Уфманова для "Дзеркала тижня. Україна".