UA / RU
Підтримати ZN.ua

Порошенко схвалив рішення РНБО щодо захисту інтересів України в авіації

Тепер Кабмін повинен затвердити план заходів до запровадження спільного авіаційного простору з ЄС.

Президент Петро Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони "Про заходи щодо захисту національних інтересів України галузі авіації". Відповідний указ опублікований на сайті глави держави.

"Ввести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 липня 2015 року "Про заходи щодо захисту національних інтересів України у галузі авіації", - йдеться в повідомленні.

Контроль за виконанням рішення Порошенко поклав на секретаря РНБО Олександра турчинова.

Цей указ набирає чинності з дня його опублікування.

Згідно з відповідним рішенням РНБО, Кабінет міністрів України повинен невідкладно затвердити план заходів з підготовки до запровадження спільного авіаційного простору України з Європейським Союзом та його державами-членами, передбачивши, зокрема, заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства ЄС в цій сфері.

Крім того, протягом місяця необхідно опрацювати питання щодо реорганізації Державної авіаційної служби України, оптимізації державного регулювання використання повітряного простору України, збільшення кількості інспекторів з авіаційного нагляду; вжити заходів до прискорення підготовки і внесення до Верховної Ради законопроекту про створення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту.

У двомісячний термін пропонується затвердити плани заходів з розвитку цивільної авіації в Україні до 2020 року, створити на базі державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" міжнародний вузловий аеропорт.

Сьогодні, 4 вересня, Кабмін звільнив Дениса Антонюка з посади голови Державіаслужби. Новий глава відомства буде вибиратися на відкритому конкурсі.

Читайте також: Порошенко обговорив з Назарбаєвим співпрацю в авіабудуванні

Цивільна авіація - одна із стратегічно важливих галузей економіки, пише в статті для DT.UA Євген Уфманов. Як мінімум у більшості країн світу. Це, на жаль, важко сказати про Україну, де пасажиропотік почав різко знижуватися ще наприкінці радянського періоду. Пік падіння настав у кінці 90-х.

Монополізація ринків більшості послуг в українських аеропортах, в першу чергу в "Борисполі", теж нікуди не поділася.

Детальніше про стан цієї галузі читайте в статті Галузь авіаперевезень: старі кадри - старі проблеми Євгенія Уфманова для "Дзеркала тижня. Україна".