Таким чином, апарат буде складатися з 10 управлінь, 11 відділів і двох секторів:
- Управління організаційного забезпечення голови КМДА (патронатна служба);
- Управління організаційного забезпечення першого заступника голови КМДА;
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступників голови КМДА;
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступника керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);
- Управління документального забезпечення;
- Управління кадрової роботи і нагород;
- Контрольне управління;
- Управління міжнародних зв'язків;
- Управління організаційної роботи;
- Юридичне управління;
- Управління з питань звернень громадян;
- Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання і протидії корупції;
- Відділ фінансового забезпечення та звітності;
- Відділ координації роботи проектних і будівельних організацій;
- Відділ інформаційного забезпечення (прес-служба);
- Відділ з питань мобілізаційної роботи;
- Регіональний відділ адміністрування Державного реєстру виборців;
- Сектор режимно-секретної роботи;
- Сектор забезпечення роботи адміністративної комісії.
За словами Попова, для того, щоб уникнути дублювання функцій підрозділами апарату у тижневий термін мають бути розроблені і подані на затвердження структури управлінь та відділів, а також штатний розклад апарату.