Голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) 3" Георгія Глінського, якщо він до вівторка, 19 лютого, не подасть ефективну програму ремонту столичних доріг.
"Для того, щоб ми зробили роботу у стислі терміни і ефективно, я вважаю, це моя особиста думка, що нам не потрібні кадрові зміни у "Київавтодорі". Тому що нова людина має відчути колектив, зорієнтуватися в частині технології проблемних питань. У нас є сьогодні можливість дати шанс "скласти іспит" Глінському і всім його підлеглим", - сказав Попов.
Попов додав, що не можна визнати в цілому роботу директора "Київавтодору" незадовільною, тому що цієї зими працівники підприємства працювали цілодобово і вивезли з міста величезну кількість 3.
У свою чергу директор "Київавтодору" Георгій Глінський заявив, що готовий піти у відставку, але своєї провини в поганому стані столичних доріг не бачить.
- 85% київських доріг вичерпали термін експлуатації
На питання журналістів, чи готовий він піти у відставку Глінський відповів: "Звичайно. Я підкоряюся рішенням колегії та рішенням Київради".
За його словами, причиною незадовільної роботи "Київавтодору" є погані погодні умови. "Я вважаю, що "Київавтодор" працює ненормально, але є відповідні причини. Мінус 6 градусів морозу і зима, яка не дає нам розвернутися так, як нам би хотілося", - зазначив він.
Глінський додав, що "Київавтодор" розгорне ремонтні роботи як тільки "заблищить сонце" і можна буде працювати з гарячими сумішами.
Крім того, причиною поганого стану доріг у Києві є те, що вони не ремонтувалися близько 30 років. "Щодо цих доріг, які прослужили 30 і більше років, моєї провини тут немає", - сказав Глинський.
Нагадаємо, на "Київавтодор" цієї зими обрушилася масова критика через незадовільний стан столичних доріг.
Прем'єр-міністр України Микола Азаров жорстко пройшовся по керівництву "Укравтодору", заявивши, що стан доріг в Україні просто жахливий. "Наші люди сумлінно фінансують утримання дорожнього господарства, зокрема, коли сплачують акцизний збір до вартості пального. І мають право користуватися пристойними дорогами", - заявив Азаров.
Раніше повідомлялося про те, що на ремонт доріг "Укравтодор" витрачає всього лише 2 млрд грн на рік, в той час, як загальна сума дорожнього акцизу, закладеного у вартість бензину, становить близько 20 млрд гривень на рік. На що йдуть інші кошти - невідомо. !zn
Читайте також:
85% київських доріг вичерпали свій термін експлуатації
Українські водії платять за дороги в десять разів більше, ніж йде на їхній ремонт