UA / RU
Підтримати ZN.ua

Опозиція хоче пересадити чиновників на вітчизняні автомобілі

Парламентська опозиція пропонує позбавити високопоставлених чиновників іномарок і пересадити їх на автомобілі вітчизняного виробництва. З відповідною пропозицією виступили народні депутати від "Батьківщини" Андрій Павловський, Олександр Бригинець і Юрій Стець.

3 хоче забрати у представників влади службові іномарки і пересадити їх на автомобілі вітчизняного виробництва. Ініціатива депутатів-опозиціонерів представлена на розгляд Верховної Ради у вигляді законопроекту № 1122 про внесення змін у Закон України "Про державну службу" (щодо використання службового транспорту).

"Автомобілі чиновників нагадують бенкет під час чуми. Коли соціально-економічна ситуація в державі надзвичайно складна, держслужбовці, ніби нічого не сталося, продовжують дивувати громадян не тільки золотими унітазами, але і шикарними іномарками. Чиновників потрібно поставити в ті ж умови, в яких живе суспільство", - зазначив один з ініціаторів законопроекту Олександр Бригинець.

Згідно з законопроектом, будуть розроблені правила відчуження автомобілів не українського виробництва і автомобілів, вартість яких перевищує зазначену у статті 33-1 суму. Мова йде про автівки, які експлуатуються Кабміном, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями та їхніми структурними підрозділами. У той же час державні службовці можуть використовувати для потреб в роботі власний транспортний засіб або транспортний засіб членів своєї сім'ї. Умови і розмір компенсації витрат на його експлуатацію визначається Кабінетом міністрів України, йдеться в повідомленні прес-служби Бригинця.

Законопроектом також пропонується доповнити главу 4 Закону України "Про державну службу" статтею 33-1 "Використання службового транспорту", у якій визначені граничні суми вартості автомобілів для різних категорій посад державних службовців.

Ініціатори законопроекту не уточнили, про які саме авто вітчизняного виробництва йде мова. Як відомо, ситуація на ниві вітчизняного автопрому важка, якщо не сказати критична. Протягом 2012 року повністю перестали випускати автомобілі такі підприємства, як "Кримавтогаз" (Сімферополь), "УкрВолгатехсервис" (Бориспіль), "Чернігівавтодеталь" (Чернігів), КАРЗ №5 (Київ), КАРЗ №6 (Київ), "Анто-Рос" (Херсон), IVECO-КрАЗ (Кременчук), "Автоагрегат" (Краснодон), "АЗ МО" (Київ); припинив виробництво легкових автомобілів ЛуАЗ (Луцьк). Перераховані автозаводи випускали десятки тисяч автомобілів на рік.

Через відсутність умов, стимулюючих автомобільне виробництво, Україна може повністю втратити всю галузь. У грудні було припинено роботу Запорізького автомобільного заводу (ЗАЗ), і черкаського "Богдану". Замовлення на Кразі і Лазі - мінімальні. !zn

Читайте також:

Герега замовила обслуговування п'яти таксі на рік за ціною нових автомобілів

В Єнакієвому перед візитом Януковича купили машину для прибирання вулиць за 2,4 мільйона

Син Богатирьової на тендерах Моз за півроку заробив майже як за весь минулий рік

Мобільний зв'язок для чиновників Януковича і Арбузова обійдеться українцям у 2 млн грн.