Коментуючи нещодавні висловлювання прем'єр-міністра Росії Володимира Путіна про те, що приєднання України до Митного союзу Росії, Білорусії і Казахстану економічно вигідне для самої України, Б.Колесніков сказав: "Безкоштовний сир буває тільки у мишоловці. Тому ніяких пряників ніхто не дочекається. Кожен керівник держави, особливо прем'єр економіки держави буде прагнути до розширення сфери впливу, у даному випадку Російської Федерації. Україна є членом СОТ, і коли вона вступала до цієї організації, то брала на себе певні зобов'язання, вийти за які не може".
"Що стосується зони вільної торгівлі, так Україна показала свої прагнення. Якщо зробити соцопитування, то, я думаю, мінімум дві третини виступлять за те, щоб Україна могла просуватися в Європейський союз. Крок за кроком, спочатку асоціація про вільну торгівлю. Україна повинна показати себе надійним торговельним партнером, надійним постачальником", - сказав він у п'ятницю ввечері в ефірі телеканалу "Інтер".
Віце-прем'єр не вважає, що Європа закриє доступ на свій ринок для української сільськогосподарської продукції: "Дійсно ЄС квотує цю продукцію. А Україна вже отримала певні квоти у разі підписання зони вільної торгівлі, і вона буде їх, я думаю, тільки розширювати. Наші східноєвропейські друзі та партнери теж відкривали зону вільної торгівлі та вступали до Євросоюзу з тими самими правами, але, як показує їхній досвід, крок за кроком ці санкції носили все менший і менший характер. І на сьогоднішній день середня зарплата у Польщі 900-950 євро - це показник того, до чого повинна прагнути Україна".
"Я щиро вірю в те, що Україна має просуватися в Європейський союз, але це ніяк не повинно ставити Україну перед вибором "або-або", - додав він.
Б.Колесніков не розуміє, на чому ґрунтуються твердження про те, що при створенні зони вільної торгівлі з ЄС "помре" авіаційна промисловість країни і не буде розвиватися суднобудування. "Я не знаю, з яких міркувань робляться такі висновки. Україна виробляє регіональні пасажирські літаки, транспортні літаки, літаки подвійного призначення, тому якщо в України є замовники ... Сьогодні те, що виробляє Росія з українськими двигунами, літаки, гідроплани, які сідають на воду, купуються і сертифіковані ЄС. Я вірю в авіаційну промисловість України, яка на сьогоднішній день постачає продукцію до країн Латинської Америки, Африки, Південно-Східної Азії, тому тут для України нічого не зміниться. А транспортному літаку "Антонову" немає рівних у світі", - підкреслив він.
За його словами, у суднобудівній промисловості Україна має високі шанси у кооперації з голландськими партнерами, з польськими партнерами виробляти цілком конкурентоспроможні судна.
"Кожна країна бореться, перш за все, за свій внутрішній ринок. Україні сьогодні потрібно 80-100 регіональних літаків. Україні потрібно при сьогоднішніх темпах виробництва 10 років, щоб покрити внутрішній ринок. Чим більше ми будемо продавати на внутрішній ринок, у тому числі металопрокату, літаків, суден, на яких можна і потрібно возити зерно, і, як показує досвід, Україна нарощує врожаї і буде продавцем глобальним по всьому світу... Так що нічого страшного немає", - впевнений Б.Колесніков.
"Не можна, мені здається, так категорично ставити питання - або з нами, або всьому кінець. Це шлях в нікуди", - підсумував міністр інфраструктури України.
6 жовтня голова уряду РФ В. Путін відзначив, що вступ України до Митного союзу забезпечить доступ на ринок Митного союзу для її металургійної промисловості, трубної, сільгоспвиробництва.