UA / RU
Підтримати ZN.ua

Реформа «системи покарань»

Процес реформування департаменту Державтоінспекції України буде завершено до вересня. Про це заявив міністр внутрішніх справ України Юрій Луценко...

Процес реформування департаменту Державтоінспекції України буде завершено до вересня. Про це заявив міністр внутрішніх справ України Юрій Луценко. В інтерв’ю телеканалу «1+1» міністр наголосив, що ключовим питанням у справі реформування структури ДАІ він вважає «реформу системи покарань співробітниками ДАІ громадян України». За словами Ю.Луценка, МВС просить парламент збільшити штрафи за порушення до 50 грн. Також МВС просить парламентарів надати правоохоронцям право вилучати посвідчення водія у чотирьох випадках: п’яний за кермом, виїзд на зустрічну смугу, вчинення ДТП із подальшим зникненням із місця події та вчинення ДТП на залізничному переїзді.

Як повідомив Ю.Луценко, законопроект про розширення повноважень співробітників дорожньої міліції уже внесений до українського парламенту профільним комітетом Верховної Ради. За словами міністра, до ухвалення парламентом закону про різке обмеження прав співробітників ДАІ щороку на дорогах України гинули близько 5 тис. людей. «Нині ми втрачаємо більш як 8 тис. людей», — повідомив міністр.

Відповідаючи на запитання про те, наскільки збільшилась аварійність на дорогах унаслідок ліквідації ДАІ, Ю.Луценко сказав: «У нас є статистика, але, з огляду на те, що минув лише тиждень із часу відстеження ситуації, вона не є показовою». За словами міністра, «співробітники ДАІ фактично не виконують своїх обов’язків у більшості регіонів України, вони перебувають у стані шоку й деморалізації. Тому будь-яка статистика, крім жертв на дорогах, необ’єктивна. А жертви зростають».

Луценко нагадав, що з 23 тис. співробітників ДАІ — 10 тис. зіллються з пішими патрульними і створять єдину патрульну службу. За його словами, 3 тис. правоохоронців залишаться на вулицях міст, із них півтисячі — регулювальниками, і 2,5 тис. знаходитимуться на магістралях. Глава МВС також повідомив, що буде підібрано новий особовий склад співробітників реорганізованої ДАІ. На переконання Ю.Луценка, «головним показником роботи ДАІ має бути не кількість протоколів, а стан аварійності на дорогах».