Спочатку їх було усього дві, найкращі, на нашу думку. Яскраві, нестандартні, такі, що запам’ятовуються, — саме такі, якими вони й мусять бути. Одна — немов червоне яблуко в кошику апельсинів, не схожа на інші роботи, найвишуканіша й найстильніша. Безумовно, незвична кліпова структура — далеко не єдине її достоїнство. Вишуканість «зовнішньої» атрибутики статті підкріплена дуже потужною значеннєвою начинкою. Друга належить людині не просто здібній, а, як мінімум, обдарованій. Напевно, про такі проблеми лише так і потрібно писати — без пафосу, надриву й патетики. Щоб кожного, хто прочитає, пробрало до мозку кісток.
Отже, спочатку їх було усього дві — найкращих, на нашу думку, серед РR-робіт, поданих на третій конкурс соціальної реклами «Нові імена в рекламі» (проект українського агентства Adell Saatchi & Saatchi. Тема нинішнього року — «СНІД проти тебе»). На цій же шпальті їх набагато більше: найгідніші роботи молодих копірайтерів ми вирішили доповнити також дизайнерськими витворами, представленими на вищезгаданому конкурсі. Адже й вони такі яскраві, нестандартні, легко запам’ятовуються. Такі, якими і мусять бути.