Українська влада заявляє про довгострокові переваги, що їх дасть 3, здійсненого консалтинговою фірмою Trendscope на замовлення Travel Industry Club, що представляє інтереси німецького турбізнесу.
Згідно з даними цього опитування, 52% менеджерів у сфері туризму вважають, що Євро-2012 приніс туристичному іміджу країни більше шкоди, ніж вигоди. І тільки 32% вважають, що Україну можна сприймати як привабливе місце для туристів. До того ж відвідати Україну особисто під час чемпіонату хотіли б 14% менеджерів.
Дві третини респондентів (69%) вважають, що ЗМІ об'єктивно і зважено висвітлюють ситуацію в Україні, що піддається різкій критиці за судове переслідування колишнього прем'єр-міністра Юлії Тимошенко. Що стосується Польщі, на території якої також відбувається частина матчів Євро-2012, то лише 21% опитаних вважає, що ця країна постраждає від негативного іміджу України. !zn
Читайте також:
Донецький аеропорт подорожчав для українських платників податків ще на 700 млн грн
Після початку Євро-2012 в Києві впала кількість відвідувачів закладів культури
На Євро-2012 вже витратили 80 млрд грн державних коштів
Hyundai - потяги для багатих Або не дуже зручні й дорогі електрички на Київ?