Міністерство освіти і науки України анонсувало початок роботи гарячої лінії “Школа офлайн”. “Мета – інформувати щодо освітньої політики для повернення учнів до очного навчання”, – вказано у повідомленні.
Як зазначає МОН, телефонуючи на гарячу лінію, можна дізнатися інформацію з питань:
- форми здобуття освіти в новому навчальному році (очна, змішана і дистанційна);
- особливості навчання дітей, переміщених унаслідок російської агресії;
- організація навчання для дітей, які перебувають за кордоном;
- функціонування мережі дистанційних шкіл;
- навчання учнів на тимчасово окупованих територіях;
- можливості для вчителів дистанційних шкіл.
Скористатися гарячою лінією “Школа офлайн” можуть, за повідомленням міністерства, батьки, школярі, освітні управлінці, вчителі, керівники департаментів освіти, представники органів місцевого самоврядування та громадських організацій.
Гаряча лінія працює за номером 1545 з мобільного або стаціонарного телефону. Для зв'язку з оператором необхідно у голосовому меню обрати кнопку 5, під'єднатися до спілкування з оператором та озвучити запит.
Графік роботи лінії:
- понеділок — четвер: з 9:00 до 17:00;
- п'ятниця: з 9:00 до 16:00.
На думку МОН, “запуск гарячої лінії “Школа офлайн” є важливим кроком у забезпеченні прозорості освітньої політики та підтримки всіх учасників освітнього процесу в період переходу до очного навчання”.
Нагадаємо, що напередодні віцепремʼєр-міністр - міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що у прифронтових регіонах треба побудувати ще 165 шкільних укриттів. На сьогодні понад 10 тисяч шкіл забезпечені укриттями власними або використовують суміжні. У прифронтових регіонах будуються капітальні укриття в 57 школах, а ще окремо потрібно побудувати 165. Для цього потрібні додаткові кошти, зазначив Михайло Федоров.
Раніше, у статті “Наказ-невидимка. Чому МОН хоче ліквідувати дистанційне навчання?” на ZN.ua, Оксана Онищенко, редакторка відділу освіти та науки, зазначає про наказ МОН “Про затвердження порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні”, який імовірно спрямований не лише на скорочення кількості учнів, які навчаються дистанційно, але й на скорочення видатків в освітній галузі.