UA / RU
Підтримати ZN.ua

З початку року єдиний телемарафон коштував українському бюджету 790 млн грн

Серед свіжих пакетів закупівель є замовлення контенту для марафону та FREEDOM

Телевізійний “Єдиний марафон новин”, з якого фактично вийшло наразі Суспільне мовлення України, коштував українському бюджету з початку 2024 року 790 мільйонів гривень. Розрахунок закупівель опублікував перший заступник голови комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк.

Читайте також: Рівень довіри до телемарафону постійно падає – КМІС

“З початку 2024 року це вже більше 790 млн грн. Це загальна сума 10 контрактів для створення контенту марафону “Єдині новини” та FREEDOM”, – зазначає перший заступник голови парламентського комітету.

Як приклад нових закупівель, він наводить червневу угоду держпідприємства “Мультимедійна платформа іномовлення в Україні”, що замовляє контент для єдиного марафону на 20,78 млн грн.

У закупівлях з’являється новація – комплексне придбання створення контенту. “Серіали окремо вже не закуповують – одразу по 80 млн грн зливають на контракт, а там вже і серіали, і розважальні програми всередині”, – пише Ярослав Железняк.

Раніше під час проведення дослідження, більшість журналістів зазначила, що в Україні в умовах воєнного стану зберігається свобода слова. Представники медіа оцінюють стан свободи слова в Україні у 2023 році у 6,4 бала за 10-бальною шкалою, де “1” – дуже погано, а “10” – дуже добре. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, яке проводив Центр прав людини ZMINA в співпраці з Фондом “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва. 62% респондентів вважають однією із форм цензури єдиний телемарафон, створений на початку повномасштабного вторгнення РФ.