UA / RU
Підтримати ZN.ua

ЗМІ: Росія запропонувала забрати із Ан-148 українські двигуни

Росія запропонувала АНТК імені Антонова замінити двигуни літака Ан-148 із Д-436-148 запорізької Мотор Січ на SaM146 виробництва російського Сатурна і французької Snecma, повідомляє КоммерсантЪ-Украина.

Росія запропонувала АНТК імені Антонова замінити двигуни літака Ан-148 із Д-436-148 запорізької Мотор Січ на SaM146 виробництва російського Сатурна і французької Snecma, повідомляє КоммерсантЪ-Украина. Це питання розглядалося на засіданні спільної російсько-української робочої групи з питань співробітництва в авіапромисловості 26 червня у Москві. "На засіданні розглядалося питання інтеграції авіабудівних комплексів двох країн. Пропозицію російської сторони щодо заміни двигунів також було внесено до протоколу засідання", - наводить слова одного з учасників засідання КоммерсантЪ-Украина у статті «Росія виходить на заміну». В АНТК імені Антонова це питання не змогли прокоментувати. "Я чув про ініціативу. Але поки це тільки розмови, не більше. Цей двигун не має навіть сертифікації", - заявив голова ради директорів Мотор Січ В'ячеслав Богуслаєв. Двигун SaM146 компанії PowerJet (СП НВО Сатурн і французької Snecma) призначений для російського регіонального літака SSJ 100, розробка якого розпочалася у 2001 році. Але через неготовність SaM146 поставки SSJ 100 для стартових замовників неодноразово відкладалися. Для Мотор Січ поставки двигунів для Ан-148 приносять суттєву частину доходів, говорять експерти. "На цей рік заявлено будівництво тринадцяти Ан-148, а це близько $ 55 млн, або 9% від очікуваної виручки компанії", - говорить незалежний фінансовий консультант Інна Перепелиця. АНТК ім. О.К. Антонова спільно з підприємствами України та Росії у даний час розробляє серію дводвигунових реактивних літаків Ан-148 пасажиромісткістю до 80 осіб. Базовим варіантом є регіональний літак Ан-148-100, що забезпечує перевезення від 70 до 80 пасажирів. Серія літаків Ан-148 також включає наступні модифікації: пасажирський літак, що забезпечує перевезення 40-55 пасажирів на дальність до 7000 км; адміністративний на 10 - 30 пасажирів із дальністю до 8700 км; вантажний варіант для перевезень вантажів на піддонах і в контейнерах; вантажно- пасажирський варіант для змішаних перевезень; а також спеціальні версії літака (санітарний, моніторингу різних видів та ін.) Раніше «Дзеркало тижня» повідомляло, що авіабудівний концерн «Антонов», який наприкінці квітня підписав угоду з російською «Об'єднаною авіабудівною корпорацією» (ОАК) щодо створення спільної керуючої компанії, не отримає у ній блокуючий пакет. Про це повідомив Валентин Бадрак, директор Центру дослідження армії, конверсії та роззброєння. «Хоча підготовка інтеграційних документів повинна бути закінчена до 1 серпня, вже сьогодні експерти твердять: ніякого блокуючого пакета в обмін на повний контроль над українським авіапромом не буде», - заявив він на початку червня.

За матеріалами: КоммерсантЪ-Украина, Крылья