UA / RU
Підтримати ZN.ua

Журналістів Bloomberg звинуватили у шпигунстві за клієнтами агентства

Одна з найвпливовіших світових інформаційних агенцій Bloomberg опинилася в центрі грандіозного скандалу: журналісти агентства фактично крали інсайдерську інформацію у клієнтів агенства, яку отримували через доступ в систему терміналу.

Федеральна резервна система і міністерство фінансів США почали розслідування щодо одного з найбільших постачальників фінансової інформації та позабіржових торгових сервісів - агентства Bloomberg - на предмет витоку інформації.

Приводом для розслідування послужили звинувачення американських банків Goldman Sachs і JPMorgan в тому, що Bloomberg надавало своїм журналістам доступ до торгової інформації своїх клієнтів (яка є конфіденційною для всіх, крім учасників торгів).

За даними видань New York Post, Wall Street Journal і телеканалу CNBC, журналісти агентства могли вивчати інформацію про те, наскільки часто той чи інший клієнт користувався терміналом Bloomberg.

Серед тих, хто міг таким чином зазнавати спостережень, називають голову ради керуючих ФРС США Бена Бернанке, колишнього главу Мінфіну Тімоті Гайтнера, керівництво інвестбанку Goldman Sachs.

Передбачається, що журналісти Bloomberg не мали доступу до інформації про портфелі акцій, список цінних паперів або про операції клієнта. Однак інформація про час і частоту появи в корпоративній мережі теоретично може слугувати для певних припущень про те, чим займається клієнт, чи стурбований він тим, що відбувається на фінансових ринках тощо, пише "КоммерсантЪ-Україна".

"Ми вивчаємо ситуацію і збираємося дізнатися у Bloomberg всі деталі", -повідомив представник ФРС.

Гендиректор Bloomberg Даніель Докторофф після скандалу визнав стеження за даними клієнтів і поспішив запевнити, що компанія заборонила своїм журналістам перевіряти частоту заходжень клієнтів на новинний термінал Bloomberg.

"Усвідомивши свою помилку, ми негайно вжили заходів", - йдеться у повідомленні директора.

Ситуацією негайно скористався головний конкурент компанії на інформаційному ринку - агентство Thomson Reuters. У своїй заяві агентство запевняє, що його новинний відділ "працює абсолютно незалежно, а у журналістів немає ніякого доступу до внутрішньої інформації клієнтів, особливо до даних про користування клієнтами сервісами та продуктами компанії". !zn

Читайте також:

Євросоюз продовжує атаку на банківську таємницю

Саудівський принц звинуватив Forbes в упередженості - його статки "недооцінили"

США знайшли спосіб збільшити свій ВВП, змінивши методи підрахунку

Європарламент поставив рейтингові агентства в жорсткі рамки