Фінансовий результат діяльності "Київського метрополітену" у першому півріччі 2014 року виявився майже вдвічі гіршим, ніж за січень-червень 2013 року. Згідно з фінансовоою звітністюкомунального підприємства, збиток метрополітену склав 330,4 млн грн з початку року, тоді як торік - лише 177,6 млн грн. Більше того, збиток КП за шість місяців - майже такий самий, як і за весь 2013 рік (362,1 млн грн).
Зі звітності випливає, що київське метро з початку року перевезло 242,5 млн пасажирів. З них чверть склали пільговики - 25,9% або 62,8 млн пасажирів.
Читайте: Київське метро щодня возить безкоштовно дев'ять народних депутатів
Згідно зі звітністю метрополітену, доходи за перше півріччя скоротилися на 8,6%, до 429,9 млн грн. У тому числі доходи від перевезень пасажирів склали 342,8 млн грн; від надання площ в оренду - 9,1 млн грн; від плати за розміщення реклами на транспорті - 1,4 млн грн; інші доходи - 28,9 млн грн.; бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету - 16,7 млн грн; за пільговий проїзд з державного бюджету - 31,0 млн грн.
Витрати "Київського метрополітену" за січень-липень нинішнього року, навпаки, збільшилися на 17,4%, склавши 760,3 млн грн. З них на оплату праці пішло 250 млн грн; відрахування до державних та соціальних фондів - 92 млн грн; придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, шляхів, ескалаторів, кабельного господарства тощо - 15,6 млн грн; електроенергію - 42,2 млн грн; тепло -, водопостачання, паливо, газ - 10,4 млн грн; амортизація - 96,2 млн грн; інші операційні витрати - 31,7 млн грн.; обов'язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди - 4,3 млн. грн. Фінансові та інші витрати становили 217,9 млн. грн.
Найбільші кошти метрополітен змушений був витратити через зростання євро - курсова різниця за кредитами становить 159,3 млн грн. Ще 46,8 млн грн було витрачено на обслуговування кредиту ЄБРР, взятого для придбання нових вагонів, а також договору лізингу.
Нагадаємо, що за підсумками 2013 року "Київський метрополітен", який є комунальним підприємством, показав збиток у 362,1 млн грн, що на 4,8 % більше ніж у 2012 році. !zn
Читайте також:
Київська влада окреслила нові ціни на проїзд у метро: від 3 до 5 гривень
У Київському метрополітені прокуратура знайшла порушень майже на 13 мільйонів
У КМДА розповіли, коли введуть єдиний електронний квиток