UA / RU
Підтримати ZN.ua

Зберегти свою діяльність від початку війни вдалось 40% українських компаній - дослідження

Найбільше постраждав мікро та малий бізнес.

Частина українських компаній, а саме 40,2%, зберегли діяльність від початку воєнних дій, ще 8,8% ведуть комерційну діяльність частково в залежності від регіону, показало опитування аналітичного центру кадрового порталу grc.ua.

Пріоритетним напрямком бізнесу є збереження персоналу та підтримка своїх співробітників. При цьому 81,3% опитаних компаній відповіли, що зараз не здійснюють найм нових співробітників, ще 3% зазначили, що шукають персонал лише в тих регіонах, де працює бізнес, а це здебільшого захід країни.

Водночас майже половину з тих, хто повністю припинив свою роботу, складають представники мікро та малого бізнесу: серед компаній до 10 осіб зупинились 28,5% та між компаній з кількістю від 10 до 50 осіб 17,8%. А от крупний бізнес (компанії більше 500 осіб) складає значну частку тих, хто працює в повному обсязі попри війну в Україні (35%), та працюють частково в залежності від регіону (31,8%).

Попри все навіть у скрутні часи війни компанії намагаються підтримувати своїх співробітників. Найбільш поширеною тенденцією є допомога у переїзді сімей співробітників у безпечні регіони України - про такий вид підтримки повідомили 14,8% опитаних компаній. Ще 20% компаній виплатили одноразову фінансову допомогу до заробітної плати. 14% виплатили всю заробітну плату, незважаючи на відсутність роботи. 12,3% допомогли вивезти сім’ї співробітників у інші країни. 

Проте є значна частка тих компаній, які залишили своїх співробітників на призволяще та не запропонували жодної підтримки та допомоги (30%). 

Не лишається український бізнес осторонь від підтримки Збройним Силам України та волонтерському руху. Майже кожна четверта опитана компанія (23,2%) виділила кошти на ЗСУ. 32% компаній підтримує волонтерські ініціативи в країні. Ще 17% компаній організовують збір коштів та гуманітарної допомоги.

Дані отримані в результаті бліц-опитування, проведеного кадровим порталом grc.ua у березні 2022 року. В опитуванні взяли участь 311 компаній осіб з різних галузей та регіонів України.