Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», експлуатація приміських потягів коштує дорого, а використовуються вони найчастіше вкрай нераціонально. Наприклад, середня заповненість потягів підвищеного комфорту № 801/802 сполученням Тячів-Ужгород та № 803/804 Хуст-Ужгород Львівської залізниці за місяць склала 11%, у будні дні кількість пасажирів - від 2 до 5%. Експлуатаційні витрати дизель-потяги в середньому за місяць складають 700 тис. грн. При цьому виручка від реалізації квитків становить 79 тис. грн. Збитки залізниці досягають 621 тис. грн на місяць. Аналогічна ситуація спостерігається на інших напрямах.
Окрім того, погіршує ситуацію у приміському секторі пасажирських перевезень заборгованість облдержадміністрацій за пільгові перевезення громадян. За 9 місяців 2011 року перевезено пасажирів пільгових категорій на суму майже 1 млрд 150 млн грн, а компенсації отримано лише 25%.
Генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак зазначив, що «щоразу, коли ми заводимо мову про компенсації за перевезення пільговиків, у місцевої влади є стандартний прийом - перевести з себе відповідальність на державний бюджет, мовляв, з центру грошей мало дають».
«Але ми вже відзначили таку цікаву закономірність, яка яскраво ілюструє ставлення навіть не до залізниці, а до тих людей, яких ми перевозимо, до жителів регіонів. Чим багатші бюджети області, міста, тим гірше вони розплачуються із залізницею. І навпаки - регіони з більш скромними можливостями прагнуть компенсувати нам хоча б 70-80% від належної суми», - додав В.Козак.