UA / RU
Підтримати ZN.ua

За п'ять місяців Facebook подорожчав у півтора рази, Twitter - удвічі

Передбачувана ринкова вартість найбільшої у світі соціальної мережі Facebook за останні п'ять місяців зросла більш ніж на 50%, тоді як передбачувана капіталізація сервісу мікроблогів Twitter підвищилась удвічі, пише Financial Times.

Передбачувана ринкова вартість найбільшої у світі соціальної мережі Facebook за останні п'ять місяців зросла більш ніж на 50%, тоді як передбачувана капіталізація сервісу мікроблогів Twitter підвищилась удвічі, пише Financial Times.Так, передбачувана вартість Facebook зросла із 26,4 мільярда доларів до 41,2 мільярда, тоді як Twitter подорожчав більш ніж удвічі - до 3,7 мільярда доларів. Вартість знижкового інтернет-сервісу Groupon потроїлася і досягла 4,8 мільярда на тлі намірів Google придбати компанію. У цілому, за даними Nyppex, вартість 11 найбільших приватних інтернет-компаній США із червня цього року піднялася на 54%, тоді як подібний показник для публічних компаній - S&P 500 Media Index - збільшився всього на 19%. Передбачувана ринкова вартість, що розраховується виходячи з ціни, яку приватні інвестори готові заплатити за невеликі пакети акцій приватних компаній, які іноді потрапляють на вторинний ринки, вказує на небувалий інтерес до нового покоління інтернет-компаній. «Інвестори впевнені, що майбутнє за соціальною складовою медіа, - говорить аналітик Nyppex Лоуренс Аллен. - Останні кілька років ходять розмови про те, що інвестори переплачують за акції компаній цього сектору, але вартість компаній тільки зростає». У той же час ця тенденція не є нормою для всіх інтернет-компаній. Так, передбачувана вартість Digg, соціального інтернет-ресурсу, де користувачі самі відбирають найбільш цікаві новини, коментарі, рецензії, скоротилася з 170 мільйонів доларів до 102 мільйонів, а папери виробника ігор Zynga, частка в якому належить Mail.ru Group, знизилися на 8,2% - до 4,4 мільярда. Хоча компанії не розкривають своєї фінансової звітності, джерела, які володіють інформацією, повідомили, що виручка Facebook в цьому році може перевищити 2 мільярди доларів, а продажі Groupon, що збільшуються у геометричній прогресії, подолають рубіж у 2 мільярди в наступному році. Виручка Zynga, за деякими оцінками, становить близько 600 мільйонів доларів на рік.

За матеріалами: «Інтерфакс-Україна»