UA / RU
Підтримати ZN.ua

З наступного року в Україні відновлять обов'язковий техогляд автотранспорту

У Мінінфраструктури стверджують, що це - згідно з вимогами ЄС

Пустити на самоплив або, інакше - на відповідальність самих водіїв стан експлуатованого автомобіля виявилося, на думку Мінінфраструктури, в даний час неприйнятним. Крім того, скасування техогляду стало втратою значних коштів, що надходять у бюджет. Та й вимоги ЄС про в'їзд на його територію тільки технічно відповідних автомобілів ігнорувати неможливо. І скасований кілька років тому техогляд - повертається.

З наступного року в Україні мають відновити технічний огляд автомобільного транспорту. Про це ввечері у середу сказав міністр інфраструктури України Владислав Криклій в етері одного з телеканалів, передає УНН.

"У директиві і в угоді про асоціацію з ЄС є це положення - серед обов'язкових... Я сподіваюся, що за наступний рік цей законопроект буде прийнятий. Можливо, там буде запропоноване поступове впровадження, наприклад, починаючи з переобладнаних машин, тих, які вперше ввозять, вживанні автівки, ввезені із-за кордону автомобілі, перевірка раз на два роки... Треба це поступово впроваджувати, щоб підготувати інфрастуктурне середовище", - сказав Криклій.

Міністр вважає, що сьогодні вдасться уникнути корупційних схем, через які у 2011 році був скасований обов'язковий техогляд, коли він проходив під контролем ДАІ. На думку Криклія, з корупцією в цій сфері дозволить боротися відеофіксація процедур техогляду.

Раніше міністр заявляв про відновлення техогляду з 2022 року.

У Мінінфраструктури виступили з пропозицією через кілька років (до 2022 року) відновити обов'язковий техогляд приватних автомобілів. Про це йдеться в законопроекті, який розроблено на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом. Документ опублікований на сайт відомства.

Згідно з документом, перший техогляд особистих авто повинен проводитися через чотири роки після першої реєстрації з подальшим його проходженням кожні два роки.

Для таксі та комерційних автомобілів законопроект передбачає щорічне проведення техогляду, починаючи з моменту першої реєстрації.

Штрафи за несвоєчасне техогляд пропонується збільшити з 20 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Контролювати дотримання зазначених вимог на вулично-дорожній мережі буде Нацполіція, проте проведення техогляду буде віддано ринку з формуванням ринкових цін.