UA / RU
Підтримати ZN.ua

Янукович виявився в першій трійці українських рекламодавців

Президент Віктор Янукович посів третє місце в списку найбільших рекламодавців України. За даними дослідницької компанії Doors Consulting в першому кварталі 2011 року на його іміджеву рекламу було витрачено 4,38 млн грн.

На першому місці перебуває оператор мобільного зв'язку "Київстар" з витраченими 6,76 млн грн. На другому його колега по ринку МТС - з 5,71 млн грн.

У I кварталі обсяг ринку зовнішньої реклами зріс на 17,9%, до 283,8 млн грн, говориться у звіті Doors Consulting.
"Цього року реклама на телебаченні вже не настільки дешевий носій, як у минулому, тому рекламодавці почали повертатися до докризового
розподілу своїх бюджетів ", - відзначає керуючий директор медіаагентства AMM\Vizeum Оксана Стехін.
За її словами, в 2010 році частка ТБ в загальному бюджеті рекламодавців становила 55-60%, а в нинішньому повинна знизитися до 45-47%.
"Під час кризи ціни на ТБ були дуже низькими, на нетелевізійних рекламу ніхто і не дивився", - говорить О. Стехін. У 2011 році телевізійна реклама подорожчала: від 30% для невеликих і середніх клієнтів, і в середньому на 40-70% - для великих міжнародних.
Відновлення ринку дозволило найбільшим операторам відновити нарощування мереж. Найбільше зростання кількості рекламних конструкцій, за даними Doors Consulting, показали компанії "Прайм груп" і "Gallery.Украіна".
"Прайм груп" наростила мережу з 1,44 тис. до 1,88 тис. і піднялася з п'ятого на четверте місце в рейтингу операторів за кількістю білбордів.
Другий за величиною оператор - "Gallery.Украіна" - збільшив мережу з 2,99 тис. до 3,28 тис. конструкцій. У результаті на п'яту позицію опустився оператор зовнішньої реклами "Луверс", що скоротив мережу з 1,74 тис. до 1,68 тис.