У частці прибутку "Яндекса" контекстна реклама становить 88% від усього обсягу виторгу. Порівняно з 2009 роком продаж контекстних оголошень збільшився на 45%. Кількість рекламодавців, що використовують «Яндекс» як майданчик для просування своїх товарів і послуг, за 2010 рік зросла на 40% до 180 тисяч.
2010 рік також відзначився для компанії переходом 60-ти відсоткової межі в пошукових запитах рунета. Такого рівня популярності пошукач не бачив уже чотири роки.
19 травня 2010 компанія вийшла на міжнародний рівень, запустивши англомовну версію свого сайту на домені yandex.com. «Яндекс» - це одна з найбільших російських компаній, що працюють у сфері інтернет-технологій. У світі пошукач "Яндекс" займає сьоме місце за кількістю оброблених запитів. Засновано компанію було в 1997 році.
Більше 61% компанії, за даними самого «Яндекс», належить інвестиційним фондам (Ru-Net Holdings, Baring Vostok Capital Partners і Tiger Technologies), 24% - менеджерам і співробітникам компанії, 10% - приватним інвесторам і колишнім співробітникам компанії, 5% - власникам опціонів. Штаб-квартира організації знаходиться в Москві.
За матеріалами РБК