UA / RU
Підтримати ZN.ua

Вперше в Україну так масово та цілеспрямовано їде турист з однієї країни - голова Держтуризму

Як стверджує голова Держтуризму, в уяві світу Україна поки що виглядає не дуже привабливо: незрозуміла країна, старі "панельки", розруха, пострадянська сірість, війна з Росією.

Україна є напрямком №1 за популярністю серед туристичних локацій, доступних громадянам Саудівської Аравії. Про це в інтерв'ю для "РБК-Україна" повідомила голова Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів за підсумками робочого візиту в Саудівську Аравію.

"Вперше до України так масово і цілеспрямовано їде турист з однієї країни. Я щойно повернулась з відрядження, куди мене запросив міністр туризму Саудівської Аравії. Він сказав мені, що зараз Україна у них взагалі туристична виїзна дестинація №1", - зазначила Олеськів.

За словами голови Держтуризму, попри об'єктивні реалії пострадянської країни та війну з Росією, що триває, для мешканців Саудівської Аравії Україна виглядає дуже привабливо.

"На жаль, в уяві світу ми поки що виглядаємо інакше: незрозуміла країна, старі "панельки", розруха, пострадянська сірість, війна з Росією. Але у Саудівській Аравії враження про Україну лише позитивне. Про Україну там знає кожен. Люди, з якими я мала нагоду спілкуватися (серед них - і принцеса Саудівської Аравії) - всі знають про Україну, говорять, що це чудова країна. І хто ще не був, планує поїхати наступного літа", - розповіла Олеськів.

У цьому зв'язку, за її словами, цієї зими планується провести промокампанію для іноземців: з Саудівської Аравії - рекламуючи зимові туристичні можливості України, для інших країн - за прикладом Саудівської Аравії, намагаючись змінити уявлення про Україну.

"Туризм - це ключ до успіху. Ми й надалі працюватимемо з іншими цільовими ринками, аби змінювати це уявлення. Будемо "продавати" це саме для іноземців. Перший крок ми зробили з Саудівською Аравією. З авіакомпанією, яка привозила туристів з Саудівської Аравії, працюємо над промокампанією цієї зими: хочемо показати наші зимові туристичні можливості. Також на наступний рік потрібно більше рейсів, напрямків та продуктів", - зазначила вона.

Нагадаємо, у липні в Україні презентували і запустили стратегію просування України як популярного напрямку для іноземних туристів. Реалізують стратегію Міністерство закордонних справ, Міністерство культури і інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму і креативна школа Projector.

У серпні в Україні презентували документальний фільм Ukraine: The Movie про найкращі туристичні локації країни. Автор стрічки - Артем Шамбалов.

За три місяці просування в соцмережах рекламної кампанії "Мандруй Україною" Державне агентство розвитку туризму заплатить 2,7 млн грн.

Розробляти концепцію реклами, вести сторінки і просувати пости буде ТОВ "Одді едженсі". Щомісяця підрядник має розміщувати і просувати по 20 постів (сторіс) у Facebook, Instagram, Twitter; 60 постів адаптувати на англійську мову; модерувати п'ять сторінок; створити один відеоманіфест.  У результаті щомісячне охоплення постів у Facebook має вирости до 3 млн показів, а в Instagram - до 4 млн показів.

Раніше Держтуризм замовляв послугу з розробки методики формування вибіркової сукупності для проведення досліджень внутрішнього та виїзного туризму за 522 тис. грн і послуги з аналізу переваг іноземних туристів - за 2,267 млн грн, а також уклало договір на 2 млн грн про ознайомлювальні тури Україною для іноземних ЗМІ і блогерів.