UA / RU
Підтримати ZN.ua

Виторги та прибутки Zara, Reserved та H&M в Україні стрімко зростають

Українці активно купують одяг та товари для дому. 

Міжнародні бренди, які ризикнули відкрити магазини в Україні під час війни, набирають оберти та рахують прибутки. Про це свідчать дані в системі YouControl, пише forbes.ua. 

Компанія Inditex (бренди Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho і Zara Home) отримала за перше півріччя приблизно 2 млрд грн виторгу. Тобто зі збитку майже у 125,8 млн грн у першому півріччі 2023-го ритейлер вийшов у прибуток у 107,6 млн грн. 

Ритейл-група LPP (Польща, бренди Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito) у першому півріччі 2024 року отримала в Україні 4,6 млрд грн виторгу – це в 1,5 раза більше, ніж у першому півріччі 2023 року. Попри це її прибуток за перші пів року 2024-го зменшився у 4,4 раза, до 48 млн грн, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.

Шведський бренд H&M за перше півріччя 2024 року реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.

Читайте також: Експерти склали рейтинг українських університетів за прибутками – YouControl  

Нагадаємо, що в Україні планують підвищення податків. Профільний комітет Ради рекомендував народним депутатам прийняти за основу доопрацьований законопроєкт N11416-д щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану. Голосування у залі заплановане вже на наступному тижні.