Продуктові роздрібні мережі України змушені переглядати свої бізнес-стратегії через ризики відключення електроенергії. Оскільки нові реалії ставлять під загрозу якість та наявність свіжої продукції. Про це пише агентство Інтерфакс-Україна з посиланням на опитування.
Зазначається, що більшість великих мереж вже вжили заходів щодо адаптації. Основна увага приділяється продуктам, які потребують охолодженого зберігання.
Зокрема Ашан оптимізував логістику для швидшої доставки в магазини і скоротив асортимент товарів з коротким терміном придатності. Varus частково скоротив поставки категорій свіжих і ультрасвіжих. Але NOVUS пішов шляхом збільшення частоти поставок меншими партіями.
«Ми також посилили контроль якості, особливо для продукції у вакуумному або газомодифікованому середовищі», — додала PR-менеджер Крістіна Івченко.
Мережа «Коло» скоротила асортимент молочної продукції, морозива та готової їжі. У компанії також заявили про готовність реагувати на відключення, зокрема в нових житлових комплексах, де розташовані торгові точки. Там запаси води збільшуються як у самих магазинах, так і на складах.