UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Україні уперше в історії судно-танкер передали у бербоут-чартер: що це означає для галузі

У сфері фрахтування суден може поменшати корупції.

В Україні 19 грудня 2022 року вперше в історії підписано договір бербоут-чартеру судна-танкера «Таманський» між ДП «Сервіс», що належить до сфери управління Держрибагентства, та переможцем аукціону Прозорро.Продажі - ТОВ «Юридична компанія «Ессаймент». Про це повідомляє Міністерство аграрної політики.

«Договір підписано строком на 5 років. Відповідно до умов бербоут-чартеру місячна ставка за фрахт становить $14 278», - йдеться у повідомленні.

У відомстві наголошують, що відтепер усі витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтами судна, окрім часткової компенсації першого ремонту, покладено на фрахтувальника, чого раніше не відбувалось взагалі.

«Важливо, що даною умовою договору повністю зруйновано можливу корупційну складову й зловживання фрахтувальника та судновласника. На весь час фрахтування забезпечено постійне перебування судна під дією Регістру судноплавства України та право плавання виключно під прапором України», - зазначають у Міністерстві аграрної політики.

Читайте також: Боротьба з корупцією під час війни: кроки, які варто зробити Україні у 2023 році

Нагадаємо, на думку західної преси, після війни Україна має шанс позбутися корупції.