UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Держпродспоживслужбі розповіли, на що скаржились українці в 2024 році

До Держпродспоживслужби в минулому році українці направили понад 15 тисяч звернень. 

За підсумками минулого року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 15,3 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. Про це повідомляє пресслужба відомства.

Відповідно до повідомлення служби, 39,6% звернень споживачів стосується придбаних товарів, 40,7 % – якості наданих послуг, ще 19,7 % – придбання продукції через Інтернет. Результати перевірки звернень громадян таки: 58% вимоги споживачів задоволені, споживачам повернуто 7,5 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Зазначається, що впродовж квітня-грудня минулого року перевірено 845 суб’єктів господарювання щодо додержання ними вимог законодавства про захист прав споживачів сфери надання житлово-комунальних послуг. Порушення встановлені у 380 суб’єктів господарювання (45% перевіреної кількості).

Загалом під час перевірок виявлено такі порушення (у відсотках від всіх виявлених порушень):

За результатами перевірок до адміністративної відповідальності притягнуто 129 осіб, їх оштрафували на 21,4 тис. грн, у добровільному порядку сплачено 19,1 тис. грн.

Читайте також: Товарообіг України: як змінився експорт та імпорт в 2024 році

Крім того, до відповідальності притягнуто 164 суб’єкта господарювання із накладанням адміністративно-господарських санкцій на суму 1179 тис. грн, добровільно сплачено 224,9 тис. грн. Видано 235 приписів про припинення порушень прав споживачів сфери надання житлово-комунальних послуг.