UA / RU
Підтримати ZN.ua

Уряд змінив умови відбору банків для видачі пенсій та зарплат

Мінфіну необхідно надати відповідний перелік документів.

З 10 січня змінено порядок відбору уповноважених банків на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ. Про це повідомляє прес-служба Міністерства фінансів України (Мінфіну).

Порядок змінено через набуття чинності постанови Кабміну №1151 "Деякі питання виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ".

Тепер для включення в перелік уповноважених банків, банк повинен надати Мінфіну: підтвердження від Національного банку про те, що регулятор не обмежував, не припинив або не припиняв надання банком операції; інформацію про відсутність по відношенню до банку, його власникам або пов'язаним особам протягом останніх 12 місяців санкцій України, іноземних держав - членів Організації економічного співробітництва та розвитку або ЄС; перелік послуг і граничне значення їх показників, які банк зобов'язується дотримуватись у разі отримання статусу уповноваженого банку.

Мінфін на підставі отриманої інформації сформує список банків, який, у разі змін, щомісяця в перший робочий день буде публікуватися на офіційному веб-сайті міністерства.

При цьому в Мінфіні попереджають, що уповноважені банки, які до 10 січня були визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, соцдопомоги і зарплат бюджетникам, але у тримісячний строк не виконали вимог уряду, будуть виключені зі списку.

Кінцевий термін подачі інформації для уповноваженого банку - до 10 квітня; для банку, який має намір стати уповноваженим, - до 31 січня (надалі до останнього робочого дня місяця).

Повідомлялося, що в Україні набув чинності закон про верифікації пенсій та інших державних виплат. Напередодні документ опублікували в газеті Верховної Ради "Голос України". Закон повинен регулювати здійснення верифікації та моніторингу державних виплат у країні.