UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Укрзалізниця" планує протестувати жіночі купе

Купе для жінок створять на довгих маршрутах.

"Укрзалізниця" з метою посилення безпеки розглядає можливість запровадити жіночі купе на довгих маршрутах. Про це повідомили в пресслужбі перевізника.

На сьогодні компанія вже консультується з юристами, міжнародними та українськими громадськими організаціями щодо цієї теми.

Наголошується, що на першому етапі послугою можна буде скористатися через власний мобільний застосунок "Укрзалізниці".

«Ми віримо в комплекс заходів, де тривожні кнопки та сигналізація в купе, відеоспостереження, посилене патрулювання і невідворотне покарання за будь-який доведений прояв домагань відіграватимуть ключову роль у викоріненні цього явища. Тому поточне рішення залізниці — допомогти жінкам почуватися комфортніше та безпечніше за допомогою комплексу заходів, одним з яких стане «пілот» з жіночими купе. Ми тестуватимемо їх упродовж декількох місяців та разом з громадою і фахівцями приймемо рішення щодо масштабування. Це буде залежати від реального попиту та відгуків», — зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.

На сайті Кабміну зареєстрували відповідну петицію за створення окремих купе для жінок. Автор просить виділити хоча б один окремий вагон для жінок і, відповідно, окремий для чоловіків у всіх потягах «Укрзалізниці», які в дорозі не менше 6 годин. При цьому у разі відсутності місць у змішаних вагонах просить продавати квитки в окремі вагони для представників обох статей. А щоб ідентифікувати покупця квитка, додати фільтр «стать» при покупці квитка онлайн або на вокзалі.

"Непоодинокі випадки неприйнятної поведінки такі як нав'язлива поведінка, умисні дотики до інших пасажирів тощо. Зокрема, відомі навіть випадки зґвалтування у купейних вагонах. Окрім того, як жінки, так і чоловіки можуть відчувати потребу змінити одяг, що зробити у присутності представника іншої статі неможливо", - зазначає авторка петиції.

Читайте також: Кабмін призначив нового керівника «Укрзалізниці

Зазначимо, у 2010 році "Укрзалізниця" вже запроваджувала таку послугу, але вона не користувалася попитом, адже була доступною виключно в касах.