"Укрзалізниця" показала новий сервіс в туалетах поїздів, який наразі тестують на двох рейсах - Кривий Ріг — Київ та Запоріжжя — Львів. Відповідні фотографії опубліковано в Телеграм-каналі "Укрзалізниці".
"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах", - йдеться в повідомленні.
У рамках "пілоту" на перших двох поїздах тестуються наступні послуги:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
- замість кускового мила для рук тестується піна в автоматичних дозаторах;
- більш зручні тримачі для туалетного паперу та сам папір;
- одноразові накладки на унітази;
- дозатори паперових рушників.
Крім того, у рамках пілоту пасажирам запропонують скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся.
Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Яким рейсам пощастило отримати "пілотні" вагони:
- №75/76 Кривий Ріг — Київ
- "Потяг до перемоги" (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
"Укрзалізниця" просить поділитися враженнями від оновленого сервісу. Тож, в "пілотних" вагонах розміщені QR-коди для відгуків.
Нагадаємо, в серпні "Укрзалізниця" запровадила новий спосіб оплати квитків. Тепер це можна зробити у чат-боті Apple Messages через Apple Pay. Потенційно новий спосіб доступний для 1,65 млрд людей.
В "Укрзалізниці" показали також новий плацкартний вагон для бюджетних пасажирів і обіцяють системи екологічно чистих туалетів.