Укрзалізниця дозволила повертати квитки на потяги вже після відправлення, при цьому пасажиру повертатимуть майже всю суму, а не 10%, як це було раніше. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Це передбачено змінами до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.
Таким чином, тепер:
- офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (раніше, згідно правил, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн);
- офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше - не менше ніж за 9 годин);
- дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн);
- урегульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
- уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
- введено нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало - місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Попередні Правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України були ухвалені ще в 2006 році, а останні зміни в них вносились в 2019 році.
"Вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас в наданні якісного сервісу перевезень", - наголосили в Укрзалізниці.