UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українське Дунайське пароплавство несе величезні втрати через обміління Кілійського рукава Дунаю — експерт

Загалом українське Придунав'я залишається "сірою плямою" на карті України, якому давно не приділяється належної політичної уваги.

Величезних втрат через обміління Кілійського рукава Дунаю й неефективність роботи глибоководного суднового ходу (ГСХ) зазнає Українське Дунайське пароплавство - найбільша державна судноплавна компанія в Європі, що спеціалізується на вантажних і пасажирських перевезеннях. Усть-Дунайський, Ізмаїльський і Ренійський торговельні порти як ключові транспортні ланки з проектною потужністю до 20 млн т перевалки вантажів на рік фактично стали незатребуваними.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Юрій Маслов, голова Басейнової ради Нижнього Дунаю, професор, заслужений економіст України. За його словами, загалом українське Придунав'я залишається "сірою плямою" на карті України, якому давно не приділяється належної політичної уваги.

"Як наслідок, не вирішені дві дуже серйозні проблеми: досягнення взаємоприйнятого компромісу між Україною й Румунією щодо питання єдиного механізму управління водними екосистемами в дельті Дунаю та болісне питання функціонування глибоководного українського суднового ходу "Дунай - Чорне море"", - підкреслює експерт.

Детальніше про проблеми з українською частиною річки читайте в статті Юрія Маслова "Умираючий український Дунай" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".