Результати громадського онлайн-голосування за нову назву замість "коньяку України" представив проект Географічні зазначення в Україні на своїй сторінці Facebook.
Наголошується, що чверть опитаних (25,6%) проголосували за те, щоб коньяк перейменували на Український коньяк або Бренді України.
На другому місці виявилась назва Бурштин/Бурштинок/Бурштиняк (9,4%), на третьому - Гайстер (8,5%).
Далі розташувалися Кьянок (7,9%), Дубовик/Дубняр (7,2%), Брунат (5,3%), Каннук (4,5%), Укрньяк/Украньяк (4,3%), Сонцедар/Сандарам/Виндар (3,3%) і Бревис (3%).
Всі інші варіанти набрали не менше трьох відсотків голосів.
Очікується, що в кінці січня Міністерство аграрної політики та продовольства проведе нараду з виробниками коньяку України для обговорення нової назви цього продукту. На нараді будуть представлені результати цього опитування.
В рамках голосування проект отримав понад 16 тис. відповідей. Проте результат голосування не гарантує, що "коньяк України" отримає нову назву "український бренді".
Нагадаємо, згідно з угодою про асоціацію з ЄС Україна зобов'язалася відмовитися від назви "коньяк" з 2026 року.
Географічні зазначення в Україні, який фінансується Європейським Союзом проект. Він покликаний допомогти Україні розробити систему позначення товарів з властивостями і репутацією, обумовлені переважно місцем походження.
Повідомлялося, що з 2 жовтня 2018 року в Україні підвищилася вартість алкогольних напоїв в результаті підняття мінімальних роздрібних цін. Зростання цін склало від 5% до 20%.