UA / RU
Підтримати ZN.ua

Україна прорекламує за кордоном свою інвестпривабливість

Медіа-кампанія України за кордоном, спрямована на посилення інвестиційного іміджу України, буде запущена у жовтні цього року і передбачає проведення роад-шоу у 16 провідних фінансових центрах, повідомив голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськів.

"Україна буде представлена ​​в іміджевих публікаціях у кращих економічних електронних і друкованих ЗМІ світу, у відеороликах на провідних світових телеканалах, а також на бортах провідних авіакомпаній", - сказав він на прес-конференції у середу.

За його словами, в рамках проведення роад-шоу, українська делегація протя
гом двох місяців відвідає найбільші фінансові центри світу в Америці, Європі, Азії і на Близькому Сході і презентує низку національних проектів, таких як: LNG-Термінал, "Олімпійська надія-2022", "Чисте місто", "Дунайський коридор".

На всі ці заходи, за його словами, планують витратити 47 млн ​​грн.

"Україна витрачає на сьогодні 0,013% свого бюджету, або $6 млн на імідж-позиціонування у світі. Тоді як, наприклад, Болгарія - $23 млн, а Росія - $2 млрд", - підкреслив В.Каськів.

За його словами, у найближчий тиждень відкриється інтерактивний інвестиційний портал, на якому будуть представлені всі інвестиційні проекти, розроблені разом з кращими світовими консалтинговими компаніями.

"У нас є амбіція до середини 2014 зробити InvestUkraine.com сайтом номер один про Україну. Цей сайт буде єдиним інвестиційним вікном, системою персонального супроводу інвестора з внутрішнього ринку. Також на ньому буде надаватися юридична база різними мовами", - зазначив В.Каськів.

Окрім цього, він повідомив про плани проведення в Україні, за ініціативою президента, щорічного інвестиційного форуму високого рівня за участю лідерів країн, керівників урядів та провідних світових компаній.

"Форум, ми сподіваємося, традиційно буде проводитися в середині червня кожного року", - сказав В.Каськів.

За його словами, 15 січня 2012 року буде проведено семінар, під час якого почнеться розробка бренд-бука і загальної стратегії іміджевого функціонування в Україні.

"Участь у семінарі візьмуть всі зацікавлені особи, професійні експерти, і міжнародні компанії, тобто це буде повністю публічний процес", - запевнив В.Каськів.

Під час прес-конференції він зазначив, що пріоритетним проектом на сьогодні є проект LNG Термінал. "Реальний стан проекту перевищив наші оптимістичні настрої. Днями ми повернулися зі США, де в рамках візиту президента зустрілися з низкою компаній, у яких ми відзначили не тільки великий інтерес, а й перейшли з ними у формат практичних перемовин щодо інвестування терміналів", - резюмував керівник Укрнацпроекту.