UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Укравтодор" проти суб'єктивізму при ліцензуванні дорожньо-будівельних компаній

За словами глави "Укравтодору", в багатьох розвинених країнах дорожні роботи виконують 2-5 компаній.

"Укравтодор", при розробці проекту методичних рекомендацій для підготовки типової тендерної документації, враховував найкращий зарубіжний досвід. Від даного нововведення бізнес чекає зростання ВВП і поліпшення якості доріг. Ключові показники ефективності (KPI) будуть досягнуті на всіх рівнях, коли компанії, які беруть участь в тендерах ЄБРР, будуть приходити і на тендери "Укравтодору". Про це заявив співголова інфраструктурного комітету Американської торговельної палати в Україні Сергій Вовк під час презентації методичних рекомендацій вчора, 3 березня.
"Якщо проаналізувати те, які компанії виконують дорожні роботи в Австрії, Німеччині, Польщі та інших країнах, то приходиш до висновку, що в кожній з країн працює по 2-5 компаній, а не 25, що можливо з розвитком ринку в Україні... Я категорично проти, щоб ліцензувати діяльність на ринку дорожніх робіт. Коли "Укравтодор" почне ліцензувати компанії, ось тоді почнеться суб'єктивізм. Це небезпечно тим, що з'явиться людський фактор з усіма наслідками", - сказав Олександр Кубрак, глава" Укравтодору ".
"Що очікує бізнес - це економічний ефект. Перш за все, він буде спостерігатися на макрорівні. Зокрема, поліпшення якості руху вантажів і пасажирів в певних регіонах, що буде впливати на зростання ВВП як у регіонах, так і в країні. Також буде прямий вплив на бізнес. Оскільки збитки, які несуть компанії від перевезень в результаті аварій або пошкоджень транспортних засобів, дуже значущі, отже бізнес чекає зміни ситуації. Також буде ефект від масштабності робіт. Адже мова йде про виділення на ці цілі 100 млрд грн. Але важливо, щоб велика частина цих грошей локалізувати в Україні ... Зараз ми бачимо тендери, які проводять ЄІБ і ЄБРР. В них беруть участь певні компанії, які не беруть участі в тендерах "Укравтодору". Нововведення дозволить наблизити стандарти, які є в Україні до стандартів, які зрозумілі для європейських будівельників. KPI будуть тоді, коли компанії, які беруть участь в тендерах ЄБРР, будуть приходити і на тендери "Укравтодору", - сказав Вовк.
[Article_attached position = "1"]
Нагадаємо, що в 2019 році чотири компанії направили в АМКУ 720 скарг на проведення тендерів на будівництво доріг.