UA / RU
Підтримати ZN.ua

У застосунку "Приват24" стався збій: що відомо

У банку повідомили, що працюють над вирішенням проблеми. 

Уранці в суботу, 1 листопада, в роботі застосунку "Приват24" стався збій. Користувачі спостерігають складнощі під час здійснення переказів та проведення платежів. У ПриватБанку заявили, що технічна команда працює над тим, щоб якнайшвидше все відновити.

"Переказ чи платіж не проходить? Ми все бачимо та все лагодимо", — йдеться в повідомленні.

Читайте також: В державному "ПриватБанку" розказали про результати роботи з початку року

У банку просять користувачів "Приват24" спробувати пізніше виконати операції. 

Нещодавно Антимонопольний комітет України прийняв остаточне рішення та закрив справу ПриватБанку, яку було розпочато у 2021 році в межах детального дослідження ринку послуг торгового еквайрингу. В АМУ вказали, що застосування банком єдиної плати за торговий еквайринг для внутрішньобанківських та міжбанківських платіжних операцій не суперечить законодавству.