UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Росії почався ажіотажний попит на презервативи: чи то дефіцит, чи ще якась причина

У країні-агресорі немає ясності ні з можливістю отримання наступних партій товару, ні із ціновою політикою виробників.

В останні тижні в магазинах та аптеках Росії суттєво зросли продажі презервативів. Про це повідомляє російське інформагентство РБК, посилаючись на дані дослідницьких компаній та ретейлерів.

За даними дослідницької DSM Group, з 28 лютого по 6 березня продаж презервативів в аптеках порівняно з порівнянним періодом 2021 року в натуральному вираженні зріс на 17%, до 540,7 тисяч упаковок, а в грошовому — на 32%, до 184,1 мільйона карбованців. Попереднього тижня - з 21 по 27 лютого 2022 року - натуральні продажі знизилися рік до року на 0,2%, до 460 тисяч упаковок, а в грошовому вираженні зросли на 3,6%, до 139,2 мільйона рублів.

У дослідницькій компанії NielsenIQ кажуть, що, згідно з результатами аудиту продовольчого роздрібу, у перший тиждень березня продаж презервативів у грошовому вираженні зріс на 11,4%, тоді як середній показник за останні 12 місяців для цієї продукції знижувався майже на 4%.

В одній із мереж аптек повідомили, що продаж презервативів за останні два тижні зріс майже на 26% порівняно з попередніми тижнями. Про зростання продажів презервативів на 30% неофіційно повідомив менеджер в одному з найбільших російських продовольчих ретейлерів.

На торговому майданчику Ozon повідомили, що продажі у першій половині березня зросли на 33% у порівнянні з попередніми двома тижнями, а популярність набирають упаковки по 12, 18 та 30 штук. В інтернет-магазині Wildberries повідомили, що з 1 по 14 березня продаж презервативів зріс на 170% рік до року.

Про збільшення середнього чека, не називаючи абсолютні значення, заявила і співвласниця секс-шопу «Презервативна» Єсенія Шамоніна.

"Люди закуповуються про запас, незважаючи на те, що ми вимушено підняли ціни", - розповіла співрозмовниця РБК. За її словами, деякі постачальники зупинили постачання контрацептивів, оскільки немає ясності ні з можливістю отримання наступних партій товару, ні із ціновою політикою виробників.

Нагадаємо, у Росії з торгівлі почала зникати низка товарів. Зокрема, у містах РФ вже помічені битви за цукор.